Mitt 2012 - Sammanfattning.

Ditt 2012 - Sammanfattning.
Snodde listan av syrran LÄNK-->Länk
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-  En hel del!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Tror inte jag hade några..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej men en av mina kusiner!
4. Dog någon som stod dig nära?
- Som tur är inte
5.Vilka länder besökte du?
- Bara varit i detta trista land i år.
.6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
- Pojkvän skulle va trevligt!
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
- 2 januari och 13 maj
8. Vad var din största framgång 2012?
- Oj jag vet inte.
9. Största misstaget?
- Beror väl på vad man ser som misstag, men kan inte komma på nått speciellt sådär.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Nja, någon magsjuka är väl det värsta. Har dock lagat min första tand, fyfan. Nästa gång blir det med bedövning!..
11. Bästa köpet?
- Min lila stickade tröja från Gina
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Jag vet inte, inte gjort någon större investering precis.
- 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  Oj, mycket!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
- För mig är det Gangnam style, Call me maybe, Born to die, Video games, Heads will roll, Fucka ur, Driving in cars with boys mfl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-  Det har varit väldigt mycket upp och ner, men skulle säga ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Vet inte, pluggat kanske haha.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-  Dödat tid.
19. Blev du kär i år?
- Lite smått kanske
20. Favoritprogram på TV?
- Vet inte, bästa serien jag sett är iaf Dexter.
21. Bästa boken du läste i år?
- Jane Eyre.
22. Största musikaliska upptäckten?
- Lana del Rey helt klart, unikt och underbart!
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Pengar till körkortet.
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
- Firade med familjen och bara njöt av att jag äntligen var 18!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Om jag sett ljusare på saker och ting.
28. Hur skulle du beskriva dig själv år 2012?
- Kort sagt lite dyster, crazyyy och socialare.
29. Vad fick dig att må bra?  
- mina vänner och min familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
-  Ryan Gosling!! mums.
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Vet inte, en hel del människor!
33. Har du legat på sjukhuset?
- Nej
34 .Hur ska du fira nyår?
- Inget är spikat än men garanterat med härliga människor, fyrverkerier och alkohol!
35. Tror du 2013 kommer bli bättre än 2012?
- Helt klart!
 
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0