Helgen

Den här helgen har gått väldigt fort. Misstänker att det är för att jag sov till klockan tre igår. Hela dan försvann ju. Är lite besviken på mig själv att jag inte har ätit någe godis, hör liksom till.. Men får göra det någon annan dag då;)

Nu ska jag drick lite te, men kanske extra mycket eftersom jag hade symptom på halsfluss imorse. Känns inte lika mycket nu så får hoppas att det inte var något. Måste nog ångra mig till att halsfluss är värre än magsjuka. Fy vad hemskt det var förra gången jag hade det. När läkarn skulle undersöka sa han bara "OJ!" när jag gapade, han behövde inte ens tända sin lampa han hade för att kolla i halsen. Lät som jag skulle dö, men kändes typ som de;D

jag idag

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; tvärr inte;) du och jag får får ha en egen såndär kväll någon gång blink blink ;)

2012-01-23 @ 08:46:34
URL: http://emmaulander.blogg.se/
Postat av: Ango

Du är verkligen sjukt snygg! Måste tipsa dig som älskar skor och mode om www.monella.se som har riktiga killer heels och stylebystars somhar lovely klänningar!

2012-01-31 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0