I'm gon' always be the best thing you never had

Nu har Emma varit förbi och öppnat sin present. Hon har redan fyllt år men jag var för deppig en tid så jag kunde inte köpa något till henne. Men iaf, hon fick två parfymer från Clean. Då man inte har en pojkvän att skämma bort får man skämma bort den näst bästa personen här i världen ♥

Så här ser jag ut idag. Imorgon ska jag förresten ringa och boka tid för hårblekning! Ska bli riktigt blond men inte vithårig.
Stickad tröja jag köpte på HM igår, Versace by HM armbandet fick jag i juklapp.

skinnbyxorna fick jag i julklapp också, dom är från Zara.

Kommentarer
Postat av: olivia

Sjukt snygg du är Myra :)

2012-01-07 @ 12:39:20
URL: http://ollieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0