6 januari

Har en ny blogg nu som ni ser. Gillar inte att ha mig själv som header så det kommer ändras inom kort. Men den får duga ett tag.

Igår var jag på stan med min bonuskusin Emelie! Jag köpte en stickad kofta, en stickad tröja och en blus/skjorta. Riktigt bra köp faktiskt. Bara stickade koftan som var på rean, men det andra var på Hm så var inte dyrt precis.
Nämen vi hade det trevligt :)

Ikväll kommer min KUSIN Emelie till mig. haha varför måste alla heta det? Hennes blogg heter likeadream.se. Fick just ett sms av henne att hon bjuder på bio ikväll. Om det finns någon utan kärlek.. Girl with the dragon tattoo kanske?

stickade koftan jag köpte igår. HATAR att jag har en gul lampa i mitt rum.. Därav det gula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0