Svaren på frågorna!

Trivs du i klassen? Svar: Ja det gör jag verkligen!

 

Visst är du en festprisse?;) Svar: Jajjemen såklart;)

 

vad är snyggast på en kille , mörkt elr ljust hår ?:D Svar: vet inte, det beror väl på.

 

Trivs du på östra? Svar: Väldigt bra. Känns lite öde bara..

 

Singel? Svar: Japp!

 

De tre snyggaste killarna? Svar: 1. Cam Gigandet. 2. Alexander Skarsgård. 3. Ryan Gosling

 

Gillar du alla i din klass? Svar: Ja, har ingen anledning att inte göra de.

 

Dejt?;) Svar: Fråga mig vetja;)

 

Gillar tröjan du har i headern, var kommer den ifrån? :) Svar: Tackar! HM faktiskt, riktigt billig. Skulle köpt en knallrosa också..

 

Hur kändes det då du gjorde slut med din kille? Svar: Han lämnade mig så rent åt helvette kan man väl säga.

 

Har du någon på G nu? Svar: Nej det har jag inte.

 

Vem är din snyggaste låtsaskusin? Svar: Hmm svåår.. Kanske hon den där Emelie..

 

Om du fick välja tre ord som beskrev dig vilka skulle de vara? Svar: Den här fick jag tänka efter på haha. Men trevlig, omtänksam och busig:)

 

Vilket är dit favvo ämne? Svar: Inget är så galet less på skolan.

 

Vad tycker du om för sport? Svar: Fotboll, hockey och innebandy.

 

Dröm kropp? Svar: Luddig fråga. Men jag gillar min kropp. Inget jag kommer på sådär som jag skulle vilja ändra för att få en ”drömkropp”.

 

Vem sov senast i din säng, förutom du? Svar: Nu blev de privat här.

 

Vad stod det i ditt senaste sms? Svar : ”Jaha men trevligt då:) planera något kul då så man får vara stoked;) Nja jag är väl mest bara trött nu x) pallar inte känna efter;)”

 

Hur vill du spendera din sommar? ;D Svar: Med mycket människor, festande, sol, bad, shopping m.m..

 

Finns det någon du tycker mest om? Svar: Är lite kär i Emma;)<3

 

Vilka är dina bästa vänner? Svar: Emma, Emilia och Emelie eftersom dom funnits i mitt liv längst:)

 

Hur raggar du? Svar: Brukar inte ragga så ofta men hur säger jag inte ;)

 

Händer det ofta att killar raggar på dig? Svar: Ja ganska ofta.

 

Vad tänder du på hos en kille? Svar: Haha gillar charm, bra självförtroende, snygg klädstil, fina ögon, stora händer, bra humor m.m.

 

Varför har du så mörka ögonbryn? Svar: Tycker det är snyggt med markerade bryn. Färgen jag har nu har jag blivit rekommenderad inne på Kicks till min nuvarande hårfärg och tycker den passar bra.

 

Vilka tjej/killbloggar läser du? Svar: Widerstedt, Kenzas, Kissie, Dennis.m, Angelicka Blick och kompisars.

 

Något du längtar till? Svar: Sommaren!, då jag kan börja sova på balkongen, Göteborg med Emma och Emelie, Marcus grill/bastufest och då Emilia fyller 18 den 16 juni!!:D

 

Det var en del frågor som jag inte ens godkännde. Svarade på frågorna eftersom i ett word-dokument så ni vet då de är någon fråga som skulle ändrats om jag svarat nu. Hoppas ni blev nöjda med svaren!


Kommentarer
Postat av: Emma

nämen här får man höra, anade att du hade en liten crush på mig;);)

2012-06-05 @ 17:42:16
URL: http://emmaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0