13 maj

Vilken dag! Och den är inte slut än. Många som inte varit här och fikat än. Kommer va helt slut.. Men den lutar mot att bli helt underbar !:)
Har fått, Iphone(tidig present), tandblekning, nagelförlängning på Nailzone, körkortspengar, mer pengar, shortsen jag visat från Jofama, presentkort på Iksu spa, örhängen, tegrejor, läppstift och nagellack.
Vad tycker ni om läppstiftet jag fick idag av min lillebror 6år? Han har valt det helt själv haha. Tycker de va ganska fränt,plommonfärgat. Har på mig det idag.



Kommentarer
Postat av: olivia

Sjukt snyggt läppstift. Hoppas du har haft en bra dag :) Grattis igen :D

2012-05-13 @ 17:10:32
URL: http://ollieslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0