21 maj

Vilket låång dag jag haft..
Efter skolan for jag och Olivia ner på stan och kollade runt lite. Köpte en ögonbrynspenna för blonda, eftersom jag är vääldigt blond nu!:) Sen for hon hem och jag mötte upp Emma på stan och sen gick vi lite grann. Sen cyklade vi hem.
När jag kommer hem är ingen hemma och jag har ingen nyckel. Jag ringer morsan som säger att hon är på akuten och har gipsat foten och vet inte när dom kommer hem. Då går jag över till våra kära grannar som bor i huset bredvid och är där tills dom kommer hem. Var inte hemma förrän vid sju för första gången på dagen och då gick jag och lade mig någon timma. Sjukt trött..


Fikade på Station med Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0