Ett år sedan första dejten ♥

Idag är det cirka ett år sedan jag och Johan träffades för första gången. Vi vet inte exakt vilken dag det var men det var i alla fall i början av december.
Vi lärde känna varandra via en dejtingsida och det var han som skrev till mig först. Han har sagt att det kom upp en stor varningsruta då han skulle skriva till mig, som sa att han var utanför min önskade ålder på en partner. Ganska så tur att han skrev ändå! Han skrev ett jättelångt meddelande som direkt fångade min uppmärksamhet. Sedan inte långt därefter bytte vi nummer och någon vecka senare träffades vi.
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

ni är så söta!:)

2013-12-09 @ 19:29:21
URL: http://emmaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0