Min första after work

Igårkväll var jag på after work med jobbet. Typ nittioåtta procent av alla på NCC är män (vad jag sett).. Var enda tjejen men hade en sjukt rolig kväll ändå. Vi åt på Oleary's och sedan drog vi vidare till Lottas. Jobbet betalade allt så det var icke dåligt. Blev en hel del dricka. Hade inte behövt ta ett glas vin innan om jag hade vetat,haha...  Sedan kom Johan och hans bror dit och partajade med oss också. Han har ju ritat husen som NCC bygger just nu så han hade träffat några av dom innan. Men helt enkelt en riktigt bra kväll! Var längesen jag var så bakis som jag varit idag.
 Hade på mig en svart peplum top, svarta jeans och bruna skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0