I tried carrying the weight of the world, But I only have two hands.

Nyårsfrågor!
 
1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  En hel del.

2. höll du några av dina nyårslöften? Tror icke jag hade några..

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte i min närmaste krets men börjar bli några på facebook.

4. vilka länder besökte du 2013? Sverige och Danmark.

5. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? Pengar och ett heltidsjobb.

6. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Kring 8 juli så "sa" jag till Johan att jag älskar honom. Fast jag hade sjukt svårt att slänga ur mig orden så han sa: - älskar dig också! Före jag hann säga nått ♥ Kommer även komma ihåg våran första dejt som vi hade i början av december.

7. Vad var din största framgång 2013? Få en sån perfekt människa som Johan att bli kär i mig.

8. Största misstaget? Slarvet sista året på gymnasiet.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja lite feber någon gång sådär kanske.

10. Bästa köpet? Har som sagt typ varit fattig detta år.. Men roadtrippen kostade en hel del men det var det värt,absolut!

11. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och alkohol.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag har kärlek i mitt liiiv! 

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Avicii ! ♥

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare helt klart. Åren innan är väldigt diffusa och var ganska olycklig också.

15. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar!

16. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet ej

17. Hur ska du tillbringa julen? Med älsklingen och hans familj.

18. Blev du kär i år? Oh yes!

19. Hur många one night stands? Inga!

20. Favoritserier? American horror story, Walking dead och Game of Thrones.

21. Bästa boken du läste i år? Haha har inte läst någon!!

22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte men Johan älskar Springsteen och han har verkligen inte intresserat mig innan..

23. Något du önskade dig och fick? Laptop efter studenten!

24. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag kommer på.

25. Va gjorde du på din födelsedag 2013? Inte så mycket.. Det var en måndag.

26. Fnns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej!

27. Hur skulle du beskriva din stil 2013? Inge vidare..Skulle vilja ha mer tydlig stil. Men då behöver jag cash..

28. Vadfick dig att må bra? Kvälldiskussionerna på balkongen med älsklingen.

29. Vlken kändis var du mest sugen på? Ryan Gosling och Theo Hutchcraft.

30. vem saknade du? Min far och syskonen på hans sida.

31. den bästa nya människan du träffade? Johan ♥

(Fattar inte varför översta raden envisas med att va stor, :(....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0