För jag ska resa mig ur askan upp på mina knän

Har inte haft en lugn stund.. Alltid försökt hitta på saker. Men jag vägrar gräva ner mig, det ger ändå inget. Går dock runt med en insane ångest som gör fysiskt ont. Men försöker ignorera den.
Igår lagade jag, Nikki och hennes två kompisar middag. Sen förfestade vi och gick sedan ut på Allstar och dansade hela natten. Var helt galet, på riktigt.
Hon och jag har bara jobbat tillsammans på Vezzo i några timmar. Men jag tyckte hon verkade vara en sån härlig människa så jag bad henne adda mig på facebook. (Detta var några veckor sedan) Så igår la hon upp en status där hon skrev att hon skulle ha fest och att alla fick komma. Så jag skrev till henne helt enkelt. Det ångrar jag inte!
Vad fyrkantig jag ser ut här ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra insikt! Att gräva ner sig gör bara att man får jord i munnen, inget annat. KRAM

2014-08-16 @ 17:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0