Nyårslöftet

Mitt och Johans nyårslöfte är inget godis, chips eller andra godsaker förrän sommarsemestern. Första dagarna hade jag ångest bara för att jag visste att jag inte fick äta NÄR jag blev sugen,haha. Men det är enklare när man är två och man vill ju inte göra den andra besviken liksom för då kanske man tappar själv.
Har gått ner fyra kilo sedan i sommras och jag har inte ätit bra precis.. Det är lite skumt dock. Var beredd på att vågen skulle visa över sextio kilo, men nej femtiosex.. Har nog haft lite hjärnspöken då jag tyckt att jag blivit lite bredare.
Men som sagt jag behöver inte precis gå ner, det är mest för att gå plus minus noll. Är bara lite orolig då förbränningen blir sämre då man fyllt tjugo år. Men Johan vill hellre att jag lägger på mig lite, vill jag bara tillägga.. Men det viktigaste är ju att man mår bra med sin egen kropp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0