2 november

Hoppas alla har haft en bra halloween!
I fredags gjorde jag och Emilia sushi för första gången. Det var inte det enklaste jag gjort,haha. Men efter några försök såg dom hyfsat bra ut.
Lördag var det "halloweenfest". Sen for vi ut på Lokal och dansade. Jag utklädd till en häxa tror jag,haha. Hade en svart långklänning(var ganska osmidigt ute på Lokal) och ett halsband med ett stort kors. Tänkte sminka mig riktigt ordentligt men skippade det då de ösregnade ute.. Emma.A körde Great Gatsby inspirerad outfit.
Imorgon ska jag bli klippt och få håret färgat hos Art by Wixners! Spännandeee!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

lägg upp en bild på håret imorgon:D

2014-11-02 @ 23:01:44
URL: http://emmaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0