27 november

Idag har jag sprungit runt på stan hela dagen.. Börjar få lite koll på vad jag ska köpa för julklappar till familjen. Har även köpt en hårinpackning som förhoppningsvis ska ta bort det rosa i mitt hår, men lär ta ett tag..Att bleka bort färgen går tydligen inte eftersom det bara är en toning jag har. Då öppnar man bara hårfibrerna och gör så att färgen fastnar...bla,bla,bla. Minns inte exakt vad frisören jag frågade sa,hehe. Hinner väl vänja mig innan det är borta.
Aja, har även ätit middag idag på Mat&Prat med min fina Emma.A.♥
 
Hittade en riktigt snygg topp på Gina, köpte den inte. Det gjorde dock Emma.A!
 
 Köpte även en läppenna från Gloss. Färgen är verkligen knallrosa, syns inte via snapchat tyvär..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0