9 februari

Sitter väldigt sällan vid datorn nu för tiden. Men nu är Ola på jobbresa och bor på ishotell nånstans, så passar på nu. Han brukar tjata och fråga om jag uppdaterat bloggen, svaret är oftast nej.
 
Jag och morsan har bokat en resa i slutet av Maj. Vi ska till Korfu i/på Grekland.
 
Hade en sjukt bra helg i helgen förresten. Min vän Emma.A var hemma på besök i Umeå så vi for på Iksu spa och sedan blev det utgång.
Ibland tänker jag på hur det skulle vart om inte jag eller Emma.A hade hittat kille i slutet av sommaren,hon flyttade nämligen upp för killens skull. Då hade vi nog bott tillsammans, festat och "dejtat" ett antal fler dåliga killar än vi redan gjort. Får en klump i magen varje gång hon åker tillbaka till Luleå igen..♥ Men jag har försökt övertala henne att flytta in hos oss, David flyttar mest troligt ut till sommaren och vi har onödigt stort för endast två pers. Hon är ju faktiskt singel nu så vafan gör hon kvar däär. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0