17 oktober

Hänt lite grann sen sist jag bloggade. Nu har jag flyttat ut. Jag och Ola var på luciafika hos morsan efter att vi sett min lillasyster lussa i kyrkan. Då passade vi på att tömma mitt rum ordentligt. Blev tre fulla flyttkartonger med grejer. Min lillebror jublade av glädje medans vi packade grejerna. Han har väntat ett bra tag på eget rum nu.  Morsan såg lite mindre nöjd ut dock.. ♥
Har varit på födelsedagsfest hos Emma.U. Hon bjöd på tårta, homepary och sen utgång på Rex. En riktig tjejkväll!
Även umgåtts en hel del med Julia. Hon är grym!
Imorgon är det fyra månader sedan jag och Ola träffades för första gången. Han kan till och med klockslaget (inte jag..).  Men vi "räknar" därifrån eftersom vi umgicks dygnet runt redan från den dagen. Så, fyra månader imorn ♥.
Är nästan klar med alla julklappar nu. 
 
Jag å Julia haha ♥
Ny vinröd klänning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0