27/28 juni

Precis kommit hem från jobbet och klockan är halv fem.. Jodå!
Jobbar på Subway för dom som inte vet det redan.
Nämen måste berätta om en kund som kom in idag.. Det har ju varit "Wheels" på stan ikväll och då är det såklart sjukt mycket folk som vill komma in å äta på fyllan.  Denna unga man kommer in, tittar på mig och säger "Har ni kööörv?". Jag svarar: "Eh nja vi har salami". Han rynkar på pannan och säger "Vafan,hellvette(osv..)*mummel* jävla skitställe". Och sedan går.. Hahahah alltså ni skulle hört hans dialekt, så kul. Det var ju inte direkt Statoil han gick in på.....
Måste berätta om en annan kund som kommit in tre gånger då jag jobbat varav en gång ikväll. Han vill som alltid småsnacka lite med mig. Alltså omg..Han är låång säkert 1,90. Brunt lockigt hår och blåa ögon. Och sjuukt stora händer, hehe.(kollen). Han ser typ ut som en surfare ur någon australiensk film/serie. Någon som vet vem det kan va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0