28 september

En bild jag tog efter jag träffat Emma.A på stan. Hon ska flytta norrut för en kille imorgon. Lite sorgligt tycker jag men hon blir inte såå långt bort ändå.
Tänk att vi träffades första gången för lite mer än ett år sedan, har sedan dess träffats flera gånger i veckan. Vi var vi riktiga single ladies och planerade seriöst på att skaffa lägenhet tillsammans, det var bara ekonomin som saknades en aning från bådas håll. Men lägenhetschans hade vi flera gånger. Men nu helt plötsligt har vi båda en karl och dom planerna är lagda på hyllan, sjukt hur livet vänder. Men jag klagar inte, har det ganska så bra!♥
 
Emma.A och jag, halloween förra året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0