17 juli

Just nu leker livet!!
Tycker det är superkul att jobba på Tapas. Alla som jobbar där är så positiva och har så fina personligheter. Inte ens kocken låter det minsta irriterad när han har tio bongar framför sig och lagar mat för fulla muggar, samtidigt som jag ställer en fråga om tex. vilket bord en viss tallrik ska till. Hundra procent koll på läget alltså. Helt sjukt vad mycket respekt jag fått för kockar, wow! Vilken skillnad det är att jobba med folk som brinner för det dom gör.
På onsdag far jag till Krakow! :D
En egopic från i veckan.
Idag innan jobbet.(Tapas)
 
Så här kan en beställning se ut för ett sällskap.Dock rymdes inte drycken på den där lappen. Jag som servitris måste ju alltid berätta lite om maten till gästerna då dom får den av mig, eftersom namnet inte dirket är solklart..Jag måste säga att jag blir ganska imponeraf av mig själv ibland.
 
 Detta var riktigt gott, köpte en halvflaska för 56:-  Bilden är från igårkväll och då hängde jag med min vän Zenita.
 
..Och en bild på min bakdel..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0