28 maj

Ojoj, imorgon är det Brännbollsyran!!
Ska bli såå himla kul, hade dock velat vara med och spela.. Men ska i alla fall på festivalen och såklart hänga på ängarna och kolla på vänner som spelar.
Jag hade verkligen inte planerat att gå på festivalen. Tycker det är osmakligt dyrt. Men så FICK jag en biljett av en galen tatuerad man ;*
Ska jobba natt på lördag så det blir bara en endagars, men bättre än inget!
Köpte en ny crop top idag. Funderar på att ha det på yran imorgon. Eller så ska jag ha min randiga klänning. Men hur som helst kommer jag ändå frysa..Vilket problem! 
Ursäkta för sämst bildkvalite, är tonade rutor på denna spegel plus att det är en massa ramar på den..WHY..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0