Brunett

Idag har jag fått mitt hår färgat av min fina Emma.U.
I mitt färgval gick jag dock emot säsongen då dom flesta färgar ljusare mot sommaren och så. Men skitsamma. Jag kände helt enkelt för brunt hår. Eller för att vara mer exakt någon typ av brunt men absolut inte åt det chokladiga/koppriga hållet. Tycker resultatet blev väldigt bra. Det liknar bilden på förpackningen till min förvåning, hade trott att det skulle bli mörkare. 
Ni får bättre bild inom kort!
Har lämpligt nog nyfärgade bryn också! Alltså inte fyllt i dom här.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmish - mamma till wille

de är fin brun färg de där =)

2015-05-20 @ 02:50:57
URL: http://nouw.com/Lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0