19 november

Igår var det tre månader sedan min och Olas första dejt. Jag såg det dock inte som en dejt, mer som en spontan promenad med någon som jag ej träffat förut. Men det visade sig ganska fort att det skulle bli vi eftersom vi inte ville säga hejdå till varandra, och vi har alltid haft öppna kort (inget spelande osv.) Våran första dejt var 48 timmar lång. Sedan har jag bara varit hem korta stunder och hämtat grejer.. Känns som vi känt varandra mycket längre. SÅ, grattis till oss!♥
Nu på min lediga tid solar jag mycket solarium och tränar på Iksu plus, han bor ju bara max 100m ifrån båda ställena så.
Har även slängt min Iphone 5c i backen en gång för mycket så nu har jag Iphone 6s(rosé guld). Hehe.
Har eftersändning med posten hem till Ola så därför satte vi upp denna. David är en gammal vän till Ola som får stå ut med mig. Vi bor i en fyra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0