I'm gonna hold ya, when no one would

Ja då var denna halloween helgen över. Tack å lov,haha. Nämen åh ser bilder på sociala medier på folk som spökat ut sig och festat loss, själv har jag bara jobbat som vanligt. Det känns lite trist. Jag och Julia tog dock ett glas vin på Hörnet efter jobbet igårkväll.
På tisdag har jag bokat tid hos frisören för att få mitt hår blonderat. Tredje gången gillt. Första gången jag bokade råkade jag boka exakt den tiden då det var personalmöte, fail. Andra gången satt jag i frisörstolen, redo att köra. Men då hade dom tydligen inte fått in veckans leverans, så min blonda färg som jag ville ha fanns ej..Så fick boka om..Det kan jag tycka att dom borde uppmärksammat tidigare. Men som sagt på tisdag får jag äntligen bort den fula färgen jag har just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0