7 oktober

Idag har jag varit och skaffat ett lånekort på stadsbiblioteket. Jag hade aldrig varit inne i nya bibblan tidigare, tyckte det var lite väl stort. Det var så mycket onödig yta emellan alla bokhyllor. Det ska ju vara lite mer myskänsla och mindre "flashigt" på bibliotek. Men det kanske bara är jag. Aja men satt ett tag där och kollade igenom några böcker men hittade ingen idag. Fast det gör inget för jag håller på med en bok redan, "Skamfläck" av Caroline Engvall. Hade dock lite för höga förväntningar på den då jag läst en bok av henne innan. ("14 år till salu").
Har börjat läsa en hel del nu så kände att det blev lite oekonomiskt att köpa varenda bok. På jobbet har jag en hel del tid över så där har jag läst ganska mycket. Min brukare har varken wifi eller någon tv så det är väl så det har börjat...Eller min karl läser ju en hel del också så det är väl lite både och.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: The Lover

<3

2015-10-08 @ 01:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0