20 september

Hoppsan, nu var det ett bra tag sedan jag bloggade..
Vad som har händer just nu är att jag jobbar som aldrig förr och är med en helt fantastisk karl resten av tiden. På mitt jobb som personlig assistent jobbar jag dygnspass med "sovande" jour, det är dock inte så sovande men..Där är jag schemalagd vart fjärde dygn, men har blivit lite mer ändå. Det är ganska tur jag jobbar på restaurang på helgerna, så jag möter lite människor på dagarna.. Plus att min karl också jobbar på restaurang, så det är ingen som blir bitter över att man aldrig är ledig på helgerna.
 
random selfie
 
 
Nya naglar förresten! 
 
 
Lunch på Vezzo får ett tag sedan. Pastan var inte god ,hehe. Men sällskapet var bäst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0