14 april

Hade riktigt roligt i Luleå med Emma. Känns som evigheter sen nu. Skulle verkligen behöva en galen kväll med Emma. Men tyvär jobbar jag nu i helgen då hon kommer hit till Umeå. Jag jobbar mycket övertid just nu och jag har svårt att släppa jobbet ur tankarna när jag är ledig. Kan inte riktigt slappna av och längta efter resan till Grekland som är om lite mer än en månad. Men jag försöker. Önskar också att jag hade mer tid med min sambo, han lägger sig så tidigt och jag slutar halv tio då jag jobbar, men ska inte klaga vi sover ju med varandra varje natt.
Har även klippt mig lite och blekt min utväxt hos frissan sen jag sist bloggade.
Från idag♥
Innan jag var hos frissan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså snygging!!

2016-04-25 @ 18:15:21
URL: http://emmaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0