25 april

I helgen har jag och Ola haft det riktigt trevligt. I lördags var vi ensamma hemma och då lagade vi middag tillsammans. Sen föreslog han att vi skulle se filmen "The notebook" för att jag aldrig sett den, han tyckte jag var lite konstig som inte gjort det innan. Den var helt okej, han grät mer än jag. haha! Jag tyckte den var lite förutsägbar.
Efter denna vecka har jag jobbat klart hos brukaren jag haft sen första september. Känns otroligt skönt. Jag har mått psykiskt dåligt där och förstår inte att jag inte gjort något tidigare. Så senare i veckan ska jag på inskolning hos en annan brukare fast för samma assistenbolag. Om allt går bra har jag eventuellt en ännu större tjänst och en brukare som inte är otrevlig, minst sagt.
Valborg närmar sig nu och då ska jag på inflyttningsfest hos Emma och Erika. Det ser jag fram emot! 
Även beställt en bikini från Nelly.com som jag ska ha med mig till Grekland 26/5.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0