16 juni

Nu har David tagit sitt pick pack och flyttat ut. Lite trist faktiskt. Men nu får jag och Ola känna på att vara sambos "på riktigt" så det blir spännande.
Vi har precis bytt sovrum nu till det som David hade. Det är större och har klädkammare. Vårat gamla sovrum står nu helt tomt, och det ska bli "mitt" rum. Jag ska bland annat ställa ett stort sminkbord där. Måste bara komma på hur jag ska ha det.
 
Nu den 23:e ska jag och Ola bila ner till Göteborg och hälsa på hans familj och vänner igen, vi blir borta tio dagar totalt. Om jag får bestämma så ska vi fira midsommar med hans vänner och gå på Lisseberg en dag. Vi ska även till Skagen några dagar bara jag och Ola. Vi ska låna ett hus där och bara må. Men vi ska också förbi Tyskland och köpa alkoholhaltiga drycker.
 
Älskar denna människa även fast han inte gillar att bli fotad♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0