10 mars

Idag fick jag äntligen vårkänslor! Flera plusgrader och sol, men tyvär jobbade jag men fick iaf ta en kopp kaffe i solen. 
Blir tretton timmars jobbpass imorgon men sen har jag helg! Jag ska dock upp vid fem på lördagsmorgonen för att hinna med tåget till Luleå som går klockan sju. Ska nämligen besöka Emma.A för första gången sen hon flyttade dit. Så blir kul att se hur hon har det. Men roligast blir att gå ut i Luleå å dansa med henne, plus att uteställena där har öppet till tre på natten så man kan förfesta en timme längre! Förstår inte varför Umeå inte har så, känns som vi är den enda staden som stänger klockan två. Låter kanske övertaggad just nu men jobbade hela förra helgen och har haft en sjukt dryg vecka.
 
(bild tagen i oktober) Håret har växt en aning nu.. Kom ihåg min besvikelse att jag inte kunde ha inbakad fläta längre, men det kan jag nu! Nu ligger det ner på axlarna till och med..Men jag kommer nog gå tillbaka till så kort efter sommaren..Gillar looken och håret ser så tjockt ut.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du passar i den längden!☺

2016-03-11 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0