21 januari

Imorse vaknade jag vid åtta tiden av mig själv. Då visste jag direkt att något var fel, hann nästan bara kliva upp så kräktes jag. Bland det värsta som finns tycker jag,fyfan. Sen tog jag en resorb och gick och la mig. Vaknade nu vid tre. Känns faktiskt bra nu? Men kommer inte göra något idag iaf. Ja det var min lördag... Men ska nog ändå fixa till mig så jag har något att göra iaf. Kanske visar en bild sen,  får se.
Tack för kommentaren nedanför:) Men har hört dom orden många gånger.

Sitter och kollar in bikinis. Hittade den här sjukt snygga. Älskar designen på trosorna. Länk: här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara snyggare på dig:)

2012-01-21 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0