Svaren från frågestunden

Varför gjorde du och Emil slut?

- Det är komplicerat, han lämnade mig iaf.

 

Har du någon annan på gång?

- Nej.

 

Hur gör du dina lösa "lockar" som du har tex på headern?

- Jag gör dom med en vanlig plattång, eller den är lite mer rundad på kanterna. Men funkar med vanlig också. Svårt att förklara hur man gör, finns tutorial’s på youtube. Lärde mig därifrån.

 

Längtar du tills du blir 18??:D

- Men driver duuu, JAA!:D

 

Vad funderar du på att bli i framtiden?

- Har ingen aning, men kommer försöka få jobb i en kläd/skobutik efter gymnasiet. Sedan börja studera när jag bestämt mig.

 

Trivs du på din "nya" skola?

- Jag trivs väldigt bra! Men dom får gärna sätta på värmen...

 

Hur många syskon har du :D

- Jag har fyra halvsyskon. Två på pappas sida och två på mammas. Men jag ser dom som vanliga syskon såklart.

 

Har du och ditt ex någon kontakt nu?

- Ja, vi pratar varje dag.

 

Hur lång är du?

- 175cm var jag i åttan/nian iaf.

 

Hur mycket väger du?

- 52-54 kg beror på hur många liter te jag druckit ;D

 

Är du mest en sommar- eller vinterperson? Om sommar - Vad ser du mest fram emot i sommar? Om vinter - vad ser du mest fram emot av den kvarvarande vintern?:)

- Jag är lätt en sommar person! Gillar inte kylan.

 

Om du fick välja mellan kjol eller jeans vad väljer du då?

- Lätt jeans, är ganska obekväm i kjol. Har alltid minishorts under.

 

Hur tänker du spendera din sommar?

- Partyy! , är även lovad en utlandsresa och sedan får jag se om jag hittar något sommarjobb.

 

Hur flirtar man med dig så du märker det??=)

- Haha, jag vet inte;D Om du brukar se mig är väl lång ögonkontakt bra? eller säga hej?


Hur vårdar du ditt hår? Det är så fint!

- Men tack! Använder en hårinpackning jag köpt hos frissan varje gång jag dushar, sedan använder jag såklart värmeskydd.

 

Om du vann 1 miljon precis nu. Vad skulle du göra för pengarna?

- Köpa tillbaks min pojkvän.. hah nej men skulle shoppa och spara. Skulle nog göra en fet beställning från Victoria’s Secret. Har hört att tull/frakt kostar kring 400:-.. Inte värt..

 

Hur är det med hjärtat just nu?

Det är lite till och från... Ostabilt är nog ett bra ord.

 

Vad satsar du på, att vinna tillbaka din gamla kille eller komma över honom och hitta en ny?

Vill att han ska komma tillbaka, annars blir jag singel ett tag.

 

Hur många besökare har du idag?

112st just nu. Ganska bra för att bara skriva om sitt liv!;D

 

Vilken hårfärg trivs du bäst i?

- Hm, den hårfärg jag har för tillfället trivs jag väl bäst i, annars skulle jag inte ha den :)

 

Vart köper du helst dina kläder/smink?

- Helt olika! Kan tyvär inte svara.

 

Har du några/något tips på hur man glömmer honom med stort H på bästa sätt.

- Haha nej tyvär inte. Sådana tips jag behöver just nu..

 

Hur sminkar du dig oftast?:)

- Fyller i ögonbrynen, fixar basen med concealer(gillar inte foundation), rouge, använder kajal och drar en linje längst franslinjen, sen böjer jag upp fransarna med en ögonfranstång, sen mascara två lager.

 

 

Emilia dina frågor accepterade jag inte hahah cp-barn.

Fick även en annan fråga som jag inte accepterade, svaret på den är: ja.

 

Hoppas ni är nöjda med svaren, annars får ni protestera :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0