15 maj

Denna kväll har jag skrivit klart mitt CV och personligt brev. Tänker söka lite extrajobb. Skadar ju aldrig att söka? Grymt svårt det är att skriva om sig själv(säger hon som har blogg). Men just vad man är bra på och så haha. Blev riktigt snyggt och bra faktiskt. Sen har jag glott på hockeyn som vi vann såklart mot Lettland.
Alltså här kommer en bekännelse.. Tycker att Justin Biebers låt Boyfriend är riktigt bra. Klarar dock inte av att se musikvideon för tycker han är så otroligt lik min lillebror som är sex år yngre än mig, så de går INTE.



Funderar starkt på att tattuera in en evighetssymbol, har en egen verson i huvudet som jag inte avslöjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0