Svaren på frågestunden

Är du helt svensk? – Japp.

 

Vad använder du för hudvårdsprodukter? – Använder knappt några så har inga tips eller så tyvär.

 

Vad är snyggast på en kille? - Fina ögon, breda axlar, stora händer och snygg bak.

 

Vad använder du för smink? – Mascara från Max factor, kajal från Viva la diva, Brynpenna från Lumene och ofta ögonskuggor från Make up store.

 

Tycker du det är okej att strula på krogen?;) – Haha ja varför inte.

 

Ett måste i höst i klädväg? – Hm, kommer köra mycket på färgglada stickade tröjor och tighta jeans. Bekvämt och snyggt.

 

Bästa minnet från sommaren 2012? – Vissa fester, när jag var med Emma och Emelie i Göteborg och även lite andra äventyr.. Kan inte välja det bästa minnet.

 

 Hur lockar du ditt hår? – Jag lockar med plattången. Finns tusentals tutorials på youtube hur man gör.

 

Säg snyggast kille i stan från 94 - 90! – Haha ingen aning!

 

Är Östra en bra skola? – Riktigt bra måste jag säga! Synd den har så dåliga rykten. Mycket bättre än Minerva enligt mig.

 

Trivs du i din klass? – Mycket bra. Underbara tjejer, vi skrattar så magen värker varje dag.

 

Vilka är dina favorit serier? – Bäst är Prison Break sen Gossip Girl.

 

Vem har du kommit närmast i din klass? Nyman, vi har klickat väldigt bra och umgåtts mycket på fritiden.

 

Sorry att svaren kom senare än lovat.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jätte fin blogg! :) Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

2012-09-04 @ 20:47:33
URL: http://aliciafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0