11 februari

Snälla snö försvinn eller bestäm dig för att stanna.. Det är så grått, slaskigt och dimmigt ute just nu, usch.
Ikväll blir det bodypump med morsan. Det passet måste jag typ åla mig ifrån...Oh gosh.
Börjar få in ett flyt i träningen nu. Har nu gått tre veckor och två dagar sen jag började och gymmar 4-5 dagar i veckan. Aldrig någonsin tränat så mycket förut.. Har tagit en "före" bild så det ska bli kul att se hur min kropp förändras. Det jag har märkt hittils är att mina biceps börjat synas,haha. Sen även gått ner ett kilo i vikt. Känner mig redan mycket piggare också. Man tycker ju att jag borde bli tröttare, men nej.
 
Min sida på weheartit ---->KLICK
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

man blir piggare av att träna så det är bara bra;)

Svar: Jo jag vet men det känns så ologiskt ;D
None None

2014-02-11 @ 18:46:10
URL: http://emmaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0