22 september

Nu har jag börjat plugga upp mina betyg på distans. Känns riktigt bra. Har börjat skriva på mitt första "uppdrag". Det jag gillar mest med att plugga hemifrån är att jag kan sitta i mina pyjamasbyxor, dricka te och se så hemsk ut jag vill. Sen läser jag bara en kurs i taget men ändå heltid. Engelska 5 blir nog den enklaste kursen, fick Vg på nationella men Ig i betyg på grund av frånvaro på gymnasiet. Sluta inte plugga för att ni blir dumpade är ett tips till alla där ute!!....Fml.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt de verkar å plugga på distans!:) oj vad jobbigt..Dumpad? Han var otrogen va?...

Svar: Jaa! :) wtf, i detta inlägget menar jag när mitt förra ex lämnade mig.. Men nej ingen har varit otrogen mot mig vad jag vet, och verkligen inte mitt nya ex.. Vart får du det ifrån?...
None None

2014-09-22 @ 14:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0