22 december

Igår julhandlade jag med mina äldsta småsyskon Hanna och Albin. Vi umgås verkligen för lite. Tror vi träffas i genomsnitt två gånger per år och ändå bor vi i samma stad.
När dom sen for från stan passade jag på att handla klart mina julklappar. Ola var nog den svåraste att handla till. Han har dock sagt vad jag kommer få, en årsförbrukning av linser. Men han har även köpt ett litet fyrkantigt paket till mig. Spännande!!
Sen hade vi även "Måndagsmiddag" som vanligt. Det har vi varje vecka och då kommer det kompisar till Ola och David och vi lagar och äter middag tillsammans. Oftast är vi allihop hemma hos oss, men denna vecka var vi hos Jens och Evelina. Dom har mycket större så vi passade på att vara där då vi hade jultema denna måndag. Blev ett härligt julbord och sen körde vi julklappsleken.
Mina syskon, man måste tydligen ha "swag" på bild nu.
 Snodde bilden av Evelina.
 Detta var min "förrätt"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0