6 december

Jag och hjärtat var på Gammlias julmarknad idag. Den far jag till varje år om jag kan. Jag köpte ingenting men han köpte två bitar torkat renkött. Jag vill mest bara få en viss känsla när jag är där och sen kan jag fara hem.
Idag nämnde Ola att jag behöver ett par vinterkängor. Han sa att han kanske skulle ta och köpa det till mig i julklapp. Men då sa jag att han inte får det och att jag redan spanat in ett par som jag funderar på. Då frågade han såklart om dom var rejäla och om det var "Gore-Tex och inte nå sånna där "Timberland". Självklart hade jag då spanat in ett par senapsgula "Timberland" liknande skor, snygga och ofunktionella Haha!
Jag behöver tydligen rejäla kängor till fjällvandringen som vi ska på i sommar, minns inte när jag godkände/gick med på det..... 
Jag tycker det är intressant hur olika vi är men ändå känns han som min andra halva.. ♥
Tog en selfie när han satt i telefon för å slippa en grimas, istället grimaserade jag...Hur tänkte jag här?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0