Shots & squats

Har inte så mycket vettigt att säga, bättre med lite bilder.
Eller förresten minns ni att jag var på intervju för ett tag sedan? Det gick åt skogen, eller fick inte jobbet iaf. Det var en väldigt speciell intervju om jag säger så.. Kändes inte så proffessionell. Var mer ett förhör och frågor på mitt privatliv, blev lite chockad tror jag. Så det gick som det gick..
Men nu på onsdag ska jag på en annan, och till ett jobb som jag VERKLIGEN vill ha.. Så håll tummarna! Emma.A tjatar som en galning på att vi ska flytta ihop (haha♥) och för det behöver jag ett jobb till..
 
En selfie jag tog på förfesten i fredags innan vi skulle ut på Båten.
 
Inte alltid det är kul att jobba med människor. Förresten så jobbade jag mitt längsta jobbpass jag haft hittils igår. Kändes riktigt bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0