22 maj

Hänt mycket på senaste tiden.
Jag har inskolats på ett nytt jobb. Eller samma "arbete" men hos en annan brukare men det blir verkligen ett nytt jobb då det är mycket mer vårdarbete hos den nya. Har bland annat gett min första spruta(?) säger man så?.. Aja, det är mycket att lära sig men har bara haft en inskolningsdag hittils och skulle få minst tre. 
Sen har jag shoppat en hel del inför resan till Grekland på torsdag och solat solarium för att inte huden ska få världens shock av solen. Ska även köpa vaxremsor och vaxa benen innan vi åker så jag slipper raka dom där.
Nu har jag och Ola varit tillsammans i nio månader! Känns som vi varit tillsammans mycket längre. Vi har båda bytt jobb och ja upplevt mycket tillsammans.
Höll på att glömma!.. Är numera 22år gammal (vilket jag känner mig)..
 
 
Fick en ny ros då vi hade månadsdag, den jag fick på alla hjärtans dag hade gjort sitt...
 
Köpt denna topp, en klänning, ett par höga shorts och en bikini till Grekland. (hittils;D)
 
Beställt hem lite grejer från Lyko.se. Använt upp remsorna som tar bort skit ur porerna, tyckte dom var helt ok. Dom fick med sig en hel del men dom satt lite väl hårt på huden så fick smörja in mig ordentligt efteråt.
 
Smörjer alltid in mitt ansikte innan jag sminkar mig så dagcréme använder jag varje dag (ungefär). Har provat den här några dagar nu och tycker den är bra. Den kyler ner ansiktet och luktar fräscht plus att den kostade kring hundringen, vilket är bra då mina dagcremer tar slut fort.
Den här primern hade jag nog för höga förväntningar på. Trodde den skulle förminska porer mer än vad den gör. Måste prova den mer och se om den håller sminket på plats längre eller något innan jag kan säga om den är bra.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sötisar! Hoppas du får det jättebra utomlands, så avis :D

2016-05-23 @ 21:13:13
URL: http://emmaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0